Inlägg: 1587981
Sv: Brynäs IF-HV 71 den 19/9-13
tjugo8: Kom igen nu Brynäs gör mål och ta 3 poäng mer kräver jag inte!
Svarskommentarer
Sv: Brynäs IF-HV 71 den 19/9-13
foppa78:
Jag hatar verkligen den nya bedömningsnivån av hela mitt hjärta. Jag säger inte så mycket om att Brynäsaren åkte ut med den på HV?
Bridge är snart ett tuffare spel.
Jag hatar verkligen den nya bedömningsnivån av hela mitt hjärta. Jag säger inte så mycket om att Brynäsaren åkte ut med den på HV?
Bridge är snart ett tuffare spel.
+ 1