Inlägg: 1588024
Sv: Brynäs IF-HV 71 den 19/9-13
Rossa: Vi är ett brunkargäng med dåligt sikte, lika bra och vänja sig, det är så här det kommer att se ut.
Svarskommentarer
Sv: Brynäs IF-HV 71 den 19/9-13
70 Rodrigues: Men fan vilket jävla gnäll!! Det har spelats två (!) SHL-matcher - tagga ner för fan! Hur dom än spelade hade Ni hittat något att klaga på.
Jösses!
+ 1
Sv: Brynäs IF-HV 71 den 19/9-13
70 Rodrigues: Jag tycker vi i stort sett är bra, klart bättre än HV i första perioden. Sååå nattsvart är det väl inte? :-)