Inlägg: 1588036
Sv: Brynäs IF-HV 71 den 19/9-13
Skitstöveln: "Jösses!" vad jag avskyr folk som halkar in i forumet på ett bananskal och kör med "gnäll-kortet". Det här är ett forum, här yppas åsikter. Vi "gnäller" över att Brynäs inte kan förvalta sitt goda spel, vilket är ett problem – även om vi bara är inne i tredje omgången.
+ 6
Svarskommentarer
Sv: Brynäs IF-HV 71 den 19/9-13
Steenm:
Mina farhågor har orsaka fall besannats so far gällande effektivitet.
Nu blev det lite bättre dock ;–)
Mina farhågor har orsaka fall besannats so far gällande effektivitet.
Nu blev det lite bättre dock ;–)