Inlägg: 1588796
Svarskommentarer
Sv: Cody Franson
Pigalle: Det vore roligt med Cody i laget även om jag inte lev om han får plats. Var det inte Järnkrok som absolut inte kunde tänka sig att spela i AHL? Nhl eller Brynäs var det väl?
Sv: Cody Franson
Pigalle: Jag skulle välkomna honom med öppna armar. Vet att han fick mycket skit ifjol, men jag tror inte att det var någon tillfällighet att Brynäs försvarsspel kollapsade fullständigt när han försvann...
Redigerad kommentar