Inlägg: 1588867
Sv: A proposito de nada
Hade velat se Curres min när Keenan fällde den kommentaren :)
"– Jag drog på mig overallen, väckte Pelle (Mårts) och Bosse Tovland och gick ner. Samtidigt kom Mike Keenan, som coachade Kanada, och Keenan sa till mig: ”Good morning, coach, you have a hell of a problem out there”. "
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
SH: Usch och fy, inte länka till något som bedrövlige analfabeten Fahlmann lyckats haspla ur sig. Den mannen borde vara bannlyst från alla Brynässidor efter sina idiotier under finalspelet 2012.
Sv: A proposito de nada
JUst nu så leder Karlskrona över Malmö med 4-0 och har efter 4,5 match 23-2 i målskillnad. Från bottengäng till topplag.