Inlägg: 1588868
Svarskommentarer
Sv: Brynäsare i Nordamerika
Johan Norrström: Sorry, läste fel. Trodde du skrev att Arbetarbladet och GD har en frostig relation till varandra.
Angående deras relation till Brynäs; Jo, jag vet också att den är frostigare än tidigare, men å andra sidan hade de i stort sett aldrig 'avslöjanden' förut heller. Jag var också aktiv på Svenskafans en gång i tiden, och om man ska avsölja något så får man helt enkelt gräva själv istället för att förlita sig på klubben ;)
Angående deras relation till Brynäs; Jo, jag vet också att den är frostigare än tidigare, men å andra sidan hade de i stort sett aldrig 'avslöjanden' förut heller. Jag var också aktiv på Svenskafans en gång i tiden, och om man ska avsölja något så får man helt enkelt gräva själv istället för att förlita sig på klubben ;)
Hur menar du nu? Brynäs är inte särskilt villiga att avslöja något för lokalpressen. Något vi på Svenska Fans även fått känna av till viss del.
Det har smugit sig in lite paranoia i Brynäsleden efter skriverierna om bråk och motsättningar förra säsongen.
Redigerad kommentar