Inlägg: 1589715
Svarskommentarer
Sv: Linköpings HC-Brynäs IF den 28/9-13
Zappaholic: klart han kan. Kolla igen får du se. I detta läge förbannat onödigt. Avståndet till sargen bör han ha i tanken och tacklingen hade kommit oavsett. Övertänd som vi sett förr vilket han inte kan hantera..
Sv: Linköpings HC-Brynäs IF den 28/9-13
Zappaholic: Ja, vi har seriens just nu formstarkaste lag på gaffeln, utan Nokelainen och Honken, som på förhand kändes som klara avbräck.
Rahm räddar oss flera gånger, synd att han inte får mkt hjälp på 2 av deras mål, inspel framför kassen där målskytten ostört kan styra in pucken.
Rahm räddar oss flera gånger, synd att han inte får mkt hjälp på 2 av deras mål, inspel framför kassen där målskytten ostört kan styra in pucken.
+ 1
Håller helt med TJ. Det här är ett lag att räkna med...