Inlägg: 1589717
Svarskommentarer
Sv: Linköpings HC-Brynäs IF den 28/9-13
Enaranger:
Till och med domarna är i underhållningsbranschen nu för tiden. Till slut måste man ju faktiskt skratta åt eländet.
Till och med domarna är i underhållningsbranschen nu för tiden. Till slut måste man ju faktiskt skratta åt eländet.
+ 2
Sv: Linköpings HC-Brynäs IF den 28/9-13
Enaranger: Vi blev helt bortdömda tyvärr. Det som svider är hemmamatcherna som VI givit bort. På bortaplan har spelet varit fläckfritt (nästan) och vi är bäst i ligan där. Nä bara att bryta ihop och komma igen.
Då vet man att det har varit en riktig pissig domarinsats.
De brukar annars vara rätt fega med att ifrågasätta domarna.
Hoppas de får sig en riktig uppsträckning av domarbasen.
Men det är nog att hoppas på för mycket.
Man kan hitta mängder med situationer, där saker som Brynäs åkte ut för,
där slapp Linköping utvisning, när de gjorde samma sak.
Ta bara den sista utvisningen.
Vad är skillnaden mellan den, och tacklingen på Enterfeldt,
i samma byte som Linköping gjorde 1-0.
Varför ta in tjecker att döma?
Och den andra tomten var inte bättre.
Bra dock att det första målet i numerärt underläge, på en evighet,
gav en poäng i alla fall.