Inlägg: 1590120
Sv: Brynäs IF- Frölunda HC 1/10-13
Huge: jag har en filosofi att aldrig kritisera egna laget så länge vi leder. sen får det se ut hur fan det vill. Hellre 3 fula pinnar än vackra förluster. Vackra förluster har vi redan visat prov på i år, som sagt. -vinn! Jag skiter i hur!
+ 1
Svarskommentarer
Sv: Brynäs IF- Frölunda HC 1/10-13
brynäs08: Är det någon mer än jag som är jävligt tveksam till det bortdömda målet? Millimeter mätning där!
Kolla igen när reprisen kommer där han träffar pucken!
Kolla igen när reprisen kommer där han träffar pucken!
Redigerad kommentar
Sv: Brynäs IF- Frölunda HC 1/10-13
Brynäs gör en förvånansvärt svag första period. Frånsett första 5 kanske...
Thuresson dock glödhet.
Rahm räddar laget i första. Kors i taket!
Thuresson dock glödhet.
Rahm räddar laget i första. Kors i taket!