Inlägg: 1590221
Sv: Brynäs IF- Frölunda HC 1/10-13
DavyDjoos: För övrigt tycker jag Fiskrens är rätt dassiga i egen zon...
Svarskommentarer
Sv: Brynäs IF- Frölunda HC 1/10-13
Zappaholic: wow! Vilken bedrift! Han har kommit upp stort. Förläng!!
Sv: Brynäs IF- Frölunda HC 1/10-13
Zappaholic:
Uj vad säger det om Brynäs spel i egen zon i så fall?
Uj vad säger det om Brynäs spel i egen zon i så fall?