Inlägg: 1590253
Sv: Brynäs IF- Frölunda HC 1/10-13
99Bäckis: Bedrift? Vem har talat om bedrift? Tänker i övrigt inte förlänga ett smack till dig. Ser ingen anledning till det.
Svarskommentarer
Sv: Brynäs IF- Frölunda HC 1/10-13
Zappaholic: Får nog vara nöjd om vi tar en pinne ikväll, ser mer än lovligt osynkat ut.
Sv: Brynäs IF- Frölunda HC 1/10-13
Zappaholic: håller bara med dig. Han står på huvudet, kommer ut stort. Värt en förlängning!!!
Huge: haha, det är väl känt att du följer dina matcher på texttv förmodligen eftersom du inte har råd med säsongskort på cmore. Så kom inte och säg att du ser matchen
Huge: haha, det är väl känt att du följer dina matcher på texttv förmodligen eftersom du inte har råd med säsongskort på cmore. Så kom inte och säg att du ser matchen
+ 1