Inlägg: 1590439
Sv: Brynäs IF- Frölunda HC 1/10-13
Tväst:tror att de flesta krävde just det efter 3-1-ledningen, och hade varit väldigt nöjda med resultat då...
Svarskommentarer
Sv: Brynäs IF- Frölunda HC 1/10-13
DavyDjoos:
Ja.... vissa här är väldigt duktiga på att just kräva.... undrar hur deras tillvaro ter sig i resten av livet.... den där lilla biten som INTE handlar om Hockey? Extra allt?