Inlägg: 1590441
Sv: Brynäs IF- Frölunda HC 1/10-13
Huge: Näst mest mål framåt, endast en nollpoängare på sju matcher och en fjärdeplats är inte fy skam även om det kan bli bättre. Jag är inte orolig i alla fall och topp sex ska vi klara, minst.
Svarskommentarer
Sv: Brynäs IF- Frölunda HC 1/10-13
Carl Lejonkräk: jag håller med dig i det du skriver! Det ser bra ut utan att vi presterar på topp!! =)
Men, denna match var INTE bra. Var detta en engångsförteelse eller är det på gång en svacka??
Svacka kommer komma under säsongen, ifjol kom vi aldrig ur den, hur går det i år?? Tror ändå vi kommer klara en topp 6 och KAN ha bud på mer i och med att HV, FBK och Växjö floppar som dom gör!
Men, denna match var INTE bra. Var detta en engångsförteelse eller är det på gång en svacka??
Svacka kommer komma under säsongen, ifjol kom vi aldrig ur den, hur går det i år?? Tror ändå vi kommer klara en topp 6 och KAN ha bud på mer i och med att HV, FBK och Växjö floppar som dom gör!
Sv: Brynäs IF- Frölunda HC 1/10-13
Carl Lejonkräk: Vad jobbigt för en del att vi ligger ok till i serien. Men känner jag dem rätt så hittar de ju andra saker att gnälla på...
+ 1