Inlägg: 1590731
Svarskommentarer
Sv: Brynäs IF- Frölunda HC 1/10-13
Huge: Halvräddning? Det var en ny en. Är SAOL uppdaterad? Nix.
Antingen räddar man eller inte, finns inga halva räddningar.
Antingen räddar man eller inte, finns inga halva räddningar.
+ 1
Sv: Brynäs IF- Frölunda HC 1/10-13
Huge: ja hade den suttit i krysset så är det som du säger en annan sak. Men istället visade han sitt rätta jag - ihålig som han är. Han borde ta den långa vägen via allsvenskan och bevisa nått innan man får chansen direkt hos svenska mästarna.
+ 2
Här handlar det enligt min mening om en ung och frustrerad talang som försökt ta en genväg för att snabbare komma tillbaka efter skada. Finns nyanser och grader även i helvetet.
Sen blir det ju lite svårt att visa nåt på den här nivån om man aldrig fått en ärlig chans, när skador och operationer löst av varandra.
Hade hans tappade puck istället suttit i krysset hade alla snackat om otagbart osv.
Nu halvräddade han och vips, så är han ihålig,
Inte mkt till nyans där inte....