Inlägg: 1591641
Sv: Publiken sviker!!!!
tjugo8: Haha, då kan man ju ta bort det mesta som inte handlar om själva matchen... Bort med matchintro, brynässhopen, guldstolar osv. Men vi får väl agree to disagree :)
Svarskommentarer
Sv: Publiken sviker!!!!
Rodrigo:
Inte ta bort naturligtvis, men inte överutveckla i tro att det gör jätteskillnad...
Tror du Jönköping stannar hemma för att ngn har spottat i Taco-buffén...?
Fokus på laget, spelet, resultatet så blir det här bra...Ngt som vår nya ordförande på ett föredömligt sätt har uttalat...