Inlägg: 1593153
Sv: Brynäs IF-Växjö Lakers HC 12/10-13
Sätter på Örebro-AIK under våran periodpaus och blir avundsjuk på den fantastiska stämningen och spelet. Otroligt sömningt i Gävle.
Svarskommentarer
Sv: Brynäs IF-Växjö Lakers HC 12/10-13
Brynäslegenden:
Bättre mikrofoner, vi har Trabant-sändningen...igen
Klacken verkar grym i LA
Bättre mikrofoner, vi har Trabant-sändningen...igen
Klacken verkar grym i LA