Inlägg: 1594715
Svarskommentarer
Sv: Skellefteå AIK- Brynäs IF 23/10 2013
Davey_22: Petteri kommer endast mäkta med att spela sporadiskt i vinter. Därför:
Cementera honom i 4:e kedjeformation och värva en ny förstecenter! Allt duttande kommer att sprida oro och rubba kontinuiteten.
Dyrt? -Ja!
Värt det?-Definitivt!
...plus en ny målvakt såklart bla, bla... :)
Cementera honom i 4:e kedjeformation och värva en ny förstecenter! Allt duttande kommer att sprida oro och rubba kontinuiteten.
Dyrt? -Ja!
Värt det?-Definitivt!
...plus en ny målvakt såklart bla, bla... :)
+ 11
Rossa: Ja, det ser inte alls lovande ut med Nokelainen såhär långt, han har redan vilats för känningar i tre olika omgångar denna säsongen, försäsong inräknat.
Blir ju svårare för honom själv att verkligen visa sin bästa nivå med dessa återkommande spelavbrott.