Inlägg: 1594943
Svarskommentarer
Sv: Skellefteå AIK- Brynäs IF 23/10 2013
Lindström: Nu tror jag på seger. Luften gick ur Skellefteå efter 6:e målet.
Nu går vi för tvåsiffrigt!;-)
Nu går vi för tvåsiffrigt!;-)
Sv: Skellefteå AIK- Brynäs IF 23/10 2013
Lindström:
Helt sjuk match, vem får in detta på bomben lär bli rik
Sv: Skellefteå AIK- Brynäs IF 23/10 2013
Lindström:alltså Brynäs i egen zon anno 2013 är inte helt bra! SAIK har inte skapat en egen chans sedan 3-6 utom när vi ställer till det!! hur kan jag sitta med svettringar under armarna när vi leder med 3 mål!
En balja till och en överkörning på Lindström eller på Fröken Ericsson så är jag nöjd!!
Redigerad kommentar