Inlägg: 1594950
Sv: Skellefteå AIK- Brynäs IF 23/10 2013
Zappaholic:absolut inte! försöker analysera försvarsarbetet inför matcher mot lag som kommer spela normal hockey. Inget gnäll! bara observation:)
Svarskommentarer
Sv: Skellefteå AIK- Brynäs IF 23/10 2013
pekka85: kan någon tala om vad som är fel i laget . ? Här lyckas dom göra massa mål och flera är snygga mot seriesuveränen . Men man ser ingen glädje ? Något är sjukt i laget .