Inlägg: 1594960
Svarskommentarer
Sv: Skellefteå AIK- Brynäs IF 23/10 2013
Huge: Vi får hoppas på att SAIK inte reducerar direkt i början av tredje som det hände i andra. Alerta från början tack.
Sv: Skellefteå AIK- Brynäs IF 23/10 2013
Huge: "den hade Rahm tagit alla dar i veckan... :-)"
- Nästan beredd att hålla med. Nästan... ;)
- Nästan beredd att hålla med. Nästan... ;)
Sv: Skellefteå AIK- Brynäs IF 23/10 2013
Hoppas inte spelarna är lika säkra på att detta är över som vissa skribenter här inne.
Nu är jag dock en extrem "worrier", jag minns en match mot Södertälje säsngen 2007/2008. Brynäs vann med 10-2. Vid 8-2 slappnade jag av på riktigt.
Maxutdelning, nästan osannolikt.
Dom tokrusar som väntat och får utdelning direkt i andra, fyller på med ytterligare en reducering efter en jävligt tveksam tvåa på Nordan.
Sen kyler vi ner dom rejält med två baljor, Scott fintar ner sin back och sätter 3-6.
Gunde avslutar med 3-7 på ett direktskott från blå, såg inte otagbart ut, den hade Rahm tagit alla dar i veckan... :-)