Inlägg: 1595037
Svarskommentarer
Sv: Skellefteå AIK- Brynäs IF 23/10 2013
Rodrigo: Och hur vet du att vi betalat mer för Scott än vad ex Modo gjort för Hensick eller vad HV betalat för Gaugnon, som nu fått sparken?
Eftersom dessa spelare haft bättre rykte och meriter innan dom kom hit så är det väl isf mer logiskt att dom också kostat mer i inköp och drift?
Din logik haltar ju även på den här punkten.
Eftersom dessa spelare haft bättre rykte och meriter innan dom kom hit så är det väl isf mer logiskt att dom också kostat mer i inköp och drift?
Din logik haltar ju även på den här punkten.
Haha ja såklart att du trodde, du hade väl sagt samma sak om Sweatt om det hade varit han det gått riktigt bra för.