Inlägg: 1595704
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Rodrigo: Å andra sidan - vilken förbundskapten tar inte alltid ut sina favoriter? BÅG körde ju stenhårt med Warg & co...
Sv: A proposito de nada
Rodrigo: Skumt att inte Petrasek kom med...:)
Hörde motiveringen när han presenterade Nicklas D, "avgjorde mot Kanada fast många inte tyckte han skulle vara med men det tyckte vi...". Tänk att han fortfarande inte kan erkänna att oavsett coachning hade det inte blivit ett skit om inte Sedinarna vänt på hela upplägget i pp... läste nånstans att Tallinder nästan skrattat åt Mårts och sagt att enda anledningen att det blev guld var att Sedinarna dök upp.
Kul dock med ett par utropstecken iallafall.
Redigerad kommentar