Inlägg: 1596089
Svarskommentarer
Sv: BRYNÄS - LHC 30 OKT.
2-2 känns väl rättvist. Men sjukt trött på alla tappade ledningar i tredje - på hemmaplan.
+ 2
Sv: BRYNÄS - LHC 30 OKT.
Zappaholic:ofta är väl så fallet för de förlorande lagen!? ;)
Alltså, man förlorar ofta på grund av sin egen svaga insats...
Redigerad kommentar
Sv: BRYNÄS - LHC 30 OKT.
Zappaholic: Faktiskt inte.. dom möter ett ännu äckligare lag... trodde dock inte de va möjligt =)