Inlägg: 1596371
Sv: BRYNÄS - LEKSAND SHL 3 NOV 2013, EL CLASICO ON ICE !
Tror att kapaciteten bara är 8200 nu. Under guldsäsongen räknades ju 8405 som fullsatt men jag frågade Sundlöv lite om biljetter och han sa att fullsatt nu är 8200 eftersom man byggde ut restaurangen.
Svarskommentarer
Sv: BRYNÄS - LEKSAND SHL 3 NOV 2013, EL CLASICO ON ICE !
Brynäslegenden: Du menar, byggde ut bardisken i restaurangen ;-)