Inlägg: 1596593
Sv: BRYNÄS - LEKSAND SHL 3 NOV 2013, EL CLASICO ON ICE !
Hur många av de skadade är tillbaka imorgon tro?
Svarskommentarer
Sv: BRYNÄS - LEKSAND SHL 3 NOV 2013, EL CLASICO ON ICE !
70 Rodrigues:
Ja, intressant...
Fram m sprutorna bara o in m alla i truppen...jävligt viktig match imorgon för förtroendet från hemmapubliken
Grymt uppsnack i lokalmedia inför El Clasico...!
Ja, intressant...
Fram m sprutorna bara o in m alla i truppen...jävligt viktig match imorgon för förtroendet från hemmapubliken
Grymt uppsnack i lokalmedia inför El Clasico...!
Sv: BRYNÄS - LEKSAND SHL 3 NOV 2013, EL CLASICO ON ICE !
70 Rodrigues:
Vi kan ställa upp med B - laget så ni kanske har en chans? ;)
Vi kan ställa upp med B - laget så ni kanske har en chans? ;)