Inlägg: 1596599
Sv: BRYNÄS - LEKSAND SHL 3 NOV 2013, EL CLASICO ON ICE !
mattias - 74: Brynäs kommer ju till spel med i stort sätt halva ordinarie truppen ur spel men kör med ert bästa lag ändå ni, det kan behövas.
Svarskommentarer
Sv: BRYNÄS - LEKSAND SHL 3 NOV 2013, EL CLASICO ON ICE !
Carl Lejonkräk:
Jag vet jag skojade bara, tror på en tuff drabbning imorgon
Jag vet jag skojade bara, tror på en tuff drabbning imorgon