Inlägg: 1597118
Sv: A proposito de nada
Haha, svårt att motstå "en tight duell mellan två av Sveriges bästa lag"... Underbart, jag som trodde det var en sketen landskamp... ;)
+ 1
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
DavyDjoos: Haha, hur lyckas dom med att misslyckas sådär? Men det var något nytt iallafall... Tjeckien är ett av Sveriges bästa lag.
Anton Rödin kommer antagligen vara extraforward förövrigt... Lagom kul.
Anton Rödin kommer antagligen vara extraforward förövrigt... Lagom kul.