Inlägg: 1597336
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Apropå bra brynäsvärvningar.
Länkar:
Andersén är Mr 100 procent i Tre Kronor | Tre Kronor | Allt om Tre Kronor och de svenska stjärnorna!
Andersén är Mr 100 procent i Tre Kronor | Tre Kronor | Allt om Tre Kronor och de svenska stjärnorna!
+ 3
Sv: A proposito de nada
DavyDjoos: Ungefär så. Största farhågan handlar ändå om förutsättningarna för ett konkurrenskraftigt hockeylag i Gävle på sikt. Tillväxt, företagsamhet, arbetslöshet, utbildningsnivå, kompetens, ja allt som är grundläggande för att kunna jaga fram resurser, pekar åt fel håll för Gävleborg. (Jerklund:det är också underbyggt av fakta).
Under tiden får alla brynäsare ge sitt bidrag på det sätt vi kan. GÅ PÅ MATCHERNA!
+ 2
Det finns mängder av frågor, många fler än de jag nämnde, det är inte enkla ekvationer.
Men trots det kan man ha åsikter om många av frågorna, jag har mycket åsikter, jag vill se ett slagkraftigt lag på isen, på alla positioner och jag vill se skadade spelare ersättas. Problemet är att jag inte har alla andra delar av ekvationen för att kunna säga att mina åsikter om truppförstärkning är det bästa för föreningen i stort.
Jag kan också ha åsikter om de som beslutar och värvar (inte värvar), men jag har inte all fakta.
Lik förbannat tänker jag fortsätta tjata om att stärka målvaktspositionen och att försöka hitta en som kan ta Nokelainens plats omedelbart... Dock ser jag Nokelainen som ett sparkapital, bra att ha i ett ev. slutspel iaf...
Men summa summarum måste Brynäs höja sig på alla delar av verksamheten för att nå målet om att vara ledande inom svensk ishockey...