Inlägg: 1598532
Sv: Brynäs IF- Färjestad BK 16/11-13
foppa78: Går inte att spela med 6-8 skadade i vecka efter vecka. Inte ens SAIK skulle klara det.
Svarskommentarer
Sv: Brynäs IF- Färjestad BK 16/11-13
Zappaholic: Klart som fan att det inte går att spela match efter match med så många spelare borta. Som man bädda får man ligga. Om Skellefteå skulle hamna i samma skadesituation så skulle tillskillnad från Brynäs VÄRVA! Det sliter satan på dom spelare som får lira nu, vilket givetvis leder till att dom lättare kan bli skadade dom med. Sundlöv är ute på mycket djupt vatten.
+ 2
Sv: Brynäs IF- Färjestad BK 16/11-13
Vad fan beror det på att vi VARJE säsong har så jääävla många skador?? Det är ju fan inte sant... tillsätt ett helt jäävla forskningsteam för att ta reda på orsakerna; Dåligt tränade?? Tränar fel?? Så jävla less på detta