Inlägg: 1598561
Sv: Brynäs IF- Färjestad BK 16/11-13
Davey_22: Jo men hade vi haft en "normal" skadebild hade vi ju fixat det. Detta är ett slag i ansiktet på spelare, tränare, sponsorer och fans...
Svarskommentarer
Sv: Brynäs IF- Färjestad BK 16/11-13
Zappaholic: Och Ollas har fått kliva av det finns ingen jävla ände på skiten! Nu stänger jag av raset och går ner och kollar på Bolibompa fan så mycket mer underhållning änder här!