Inlägg: 1598611
Svarskommentarer
Sv: Brynäs IF- Färjestad BK 16/11-13
Kahn: byt ut alla spelare och ledare och sänk biljettpriset så blir det bra.
Sv: Brynäs IF- Färjestad BK 16/11-13
"hamnar lite i kläm"
Jobbigt att det ska dyka upp såna där matcher mitt upp i allt...
- Att det blev skador under de två bortamatcherna gör att matchen på lördag hamnar lite i kläm, för redan på torsdag ser det mycket ljusare ut med flera spelare som förhoppningsvis väntas komma tillbaka, säger Sundlöv.
Matchningen av juniorer i en ren "junis"-femma är helt fel. Spela hellre en junior i varje lina. In med Oskar Lindblom och Lööke. JJ skulle kunna få stå någon enstaka match istället för Rahm, men inte i kvalserien som vi håller på och störtdyker till.
Vill se "Lill-Kenta" i båset hellre än TJ om han är ledig.
Skicka Molin till Mora eller Almtuna med Emil Larsson.
MS måste sluta värva halvskadade spelare.