Inlägg: 1598667
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Brynäslegenden: "han skulle mejla Sundlöv och kräva värvningar, Enterfeldt sken upp i ett skratt"
säger ganska mycket...
Sv: A proposito de nada
Brynäslegenden: har Stisses krönika redan delats? Annars delar jag den.
Jag delar samma känsla och tankar som Stisse, jag gör inte alltid det, men idag tycker vi väldigt lika iaf...
Jag delar samma känsla och tankar som Stisse, jag gör inte alltid det, men idag tycker vi väldigt lika iaf...
+ 2
Kaptensbindel på #9