Inlägg: 1598742
Svarskommentarer
Sv: Brynäs IF- Färjestad BK 16/11-13
tjugo8:
Det känns som att väldigt många "klackmänniskor" inom både hockey
och fotboll är väldigt känsliga. Att tända en bengalisk eld mot Leksand
hade kunnat (eller kanske kan det fortfarande) kosta klubben en hel del.
Så lite får de allt tåla, med ett sånt beteende.
Det känns som att väldigt många "klackmänniskor" inom både hockey
och fotboll är väldigt känsliga. Att tända en bengalisk eld mot Leksand
hade kunnat (eller kanske kan det fortfarande) kosta klubben en hel del.
Så lite får de allt tåla, med ett sånt beteende.
+ 6
Sv: Brynäs IF- Färjestad BK 16/11-13
tjugo8: jäkligt dåligt att uppmana till bojkott - barnsligt rentav...
+ 3
70 Rodrigues:
Såg det, vet inte riktigt vad man ska tycka
Men någon tycks ha tagit väldigt illa vid då de väljer att bojkotta (o uppmuntra andra till detsamma) det lag som man säger sig älska...