Inlägg: 1598850
Sv: Två nya skador,Boork sparka nån jävel,Thures?
bradberry: Nu när Pelle Olsson lämnar GIF så känns det som att även fotbollen är körd :( får börja fokusera på SAIK bandy! VInner iaf ;D
Svarskommentarer
Sv: Två nya skador,Boork sparka nån jävel,Thures?
Tror inte vi ska förvänta oss några stora fantastiska nyheter från HGK. Gäller det värvningar så är det bara att ställa in sig på att det är Styrman- eller Ola Svanberg-klass på värvandet...