Inlägg: 1599462
Svarskommentarer
Sv: Luleå HF-Brynäs IF 21/11-13
brynäs08: Mysigt PP, ser ut som första träningen på sessen. 11 skott på 2 perioder, är det OK?
Sv: Luleå HF-Brynäs IF 21/11-13
Tidigare har anfallsspelet sett bra ut men nu skapar vi ju inte ett skit. Det räcker inte med en ny reservmålvakt.
+ 2
Sv: Luleå HF-Brynäs IF 21/11-13
brynäs08: Det ser ut som att dom åker omkring och är rädd för att bli skadade, så jävla tunnt o mesigt :-(
De är ju som om man skiter vinst eller förlust??
Man lär kanske ta i, man gör ju inte vad dom krävs för vinst, alla åker runt och spela på halvfart och chans. Ut och gör jobbet för helvete!