Inlägg: 1600062
Sv: AIK-Brynäs IF 24/11-13
Steenm: Men va i helvete nu får någon jävel rensa upp bland skitdomarna i svensk hockey!
+ 1
Svarskommentarer
Sv: AIK-Brynäs IF 24/11-13
foppa78: "Men va i helvete nu får någon jävel rensa upp bland skitdomarna i svensk hockey!"
bla bla bla :P
Sv: AIK-Brynäs IF 24/11-13
Låga odds på att AIK skulle få tillbaka utvisningarna. Domarnas armar rycker varje gång aporna skriker.
Ingen bra matchutveckling med tanke på att vi spelade match igår. Samma spelare får spela väldigt mycket.
Sv: AIK-Brynäs IF 24/11-13
Straffa domarkåren och hela jävla hockeysverige nu med 2-1...köööör brynäs!!