Inlägg: 1600128
Sv: AIK-Brynäs IF 24/11-13
Ytterligare en balja här skulle vara obeskrivligt skönt inför sista perren. Utnyttja läget nu boys!
Svarskommentarer
Sv: AIK-Brynäs IF 24/11-13
fy satan vlken förstärkning Starkbaum har varit för laget hittills. Hoppas det håller i sig.
+ 3
Sv: AIK-Brynäs IF 24/11-13
Inget förstaklassigt PP-spel ikväll inte. Med tanke på fadäsen i inledningen känns ledning inför sista perioden oförskämt bra.
Men Brynäs i förarsätet har aldrig varit någon garanti för tre poäng, så jag hoppas det finns lite kräm kvar i benen hos grabbarna.