Inlägg: 1600601
Sv: Brynäs IF-Skellefteå AIK 27/11-13
tjugo8: Nu är vi tillbaka i skiten igen när det gäller försvarsspelet, fy fan vilket lallande.
Svarskommentarer
Sv: Brynäs IF-Skellefteå AIK 27/11-13
70 Rodrigues: Granis kan inte ens stå upp utan duttar lite.
KÄMPARVILJAR är som bortblåst.
KÄMPARVILJAR är som bortblåst.
+ 1
Sv: Brynäs IF-Skellefteå AIK 27/11-13
70 Rodrigues:vilket jävla fiasko! Här haussar man Starkbaum inför hemmadebuten så tre mål i arslet efter tolv minuter...
har vi SHL:s sämsta försvar i år igen? -Kan vara så...