Inlägg: 1600602
Sv: Brynäs IF-Skellefteå AIK 27/11-13
Fan då, den pucken såg inte omöjlig för wunderbaum att hålla... Åh nej, nu blev det godnatt.
Svarskommentarer
Sv: Brynäs IF-Skellefteå AIK 27/11-13
Shit vad publiken måste känna sig blåsta, hur jävla svårt ska det vara att prestera hockey på en hyfsad nivå på hemmais?
+ 1
Sv: Brynäs IF-Skellefteå AIK 27/11-13
Finns ingen målvakt i världen som kan rädda Jonssons defensiva plan. Försvarsspelet håller knappt allsvensk klass igen.
+ 2