Inlägg: 1600622
Sv: Brynäs IF-Skellefteå AIK 27/11-13
Jajjen: Håller med dig om att det är ett underkänt betyg för TJ att det ser likadant ut denna säsongen. Lever Lasse Falk ? Hmm..
+ 2
Svarskommentarer
Sv: Brynäs IF-Skellefteå AIK 27/11-13
Davey_22: Tycker vi ska vara ödmjuka och inse att vi möter seriens i särklass bästa lag med den klart bästa forwardsuppsättningen. Det går inte att göra misstag i egen zon.
För en del kan det se ut som vi inte kämpar och sliter och har svårt i egen zon, men man kanske också måste ge SAIK cred, mitt i all bedrövelse.
Poäng mot SAIK känns som bonuspoäng, det är inte här vi primärt kommer ta poäng, mot andra lag har vi, som alla vet, en klart bättre möjlighet...