Inlägg: 1600634
Svarskommentarer
Sv: Brynäs IF-Skellefteå AIK 27/11-13
Lindström: Finns det något Brynäs gör som är ok? Mycket magsyra match efter match efter match...
Sv: Brynäs IF-Skellefteå AIK 27/11-13
Börjar bli trött på att TJ aldrig har ett bra svar på varför vi läcker utan att det hela tiden snackas -Ja det är under all kritik... MEN styr upp det då!!!
+ 1
Sv: Brynäs IF-Skellefteå AIK 27/11-13
Lindström: Du måste ju för fan vara helnöjd nu.
Massor att klaga och gnälla på...
Massor att klaga och gnälla på...
Sunkens agerande vid 2an?
VARFÖR kladdas det överhuvudtaget i egen zon?
OM nu TJ anser att SAIK är så skickliga?
Noll ödmjukhet i egen zon å vips 0-3 och ridå.