Inlägg: 1600846
Sv: Två nya skador,Boork sparka nån jävel,Thures?
Bratwursten: Har väl egentligen gått varvet runt även med Löf, inte utvecklats ett dugg sen han var junior. Borde tagit chansen ifjol med mycket istid men det funkade inte alls. Skulle heller inte ha något emot att man bryter med DP och får in en stabil som kan gå in som topp-6, annars ser jag hellre den här Westlund än både Djoos och DP . Ser ut att kunna ta rollen i tredje och spelar enkelt.
Svarskommentarer
Sv: Två nya skador,Boork sparka nån jävel,Thures?
SH: när medspelarna inte ger bort pucken eller Sunken tjurrusar bort sig gör Westlund ett bra jobb, alltså när han inte sätts i skiten av andra...