Inlägg: 1601241
Svarskommentarer
Sv: Brynäs IF-Luleå HF 30/11-13
Jag var övertygad om att matchen var över efter första perioden men hej! vad jag bedrog mig. Kan ni kämpa och spela så här bra med halva laget borta undrar man vad ni kan åstadkomma med fullt lag framåt våren. Kan det bli lite av våren 2012 rent av....
Sv: Brynäs IF-Luleå HF 30/11-13
Märkligt att man måste såsa i minst 20 min per match, innan man visar inställning och härligt spel.
+ 1