Inlägg: 1601280
Svarskommentarer
Sv: Brynäs IF-Luleå HF 30/11-13
Zappaholic: Han såg darrig ut i första men sen lugn och tät. Fick även bättre hjälp av backarna. Nu får vi hoppas att vi kan få tillbaka lite spelare inför tisdag mot HV.
Samma HV som kör över Växjö ikväll.
Samma HV som kör över Växjö ikväll.
Sv: Brynäs IF-Luleå HF 30/11-13
Tack som faan Brynäs :-) Är i Kalmar o styr upp mina två äldsta kottar, , vihar haft en grym dag o så 3 poäng på det. Ikväll är jag en lycklig man :-)
+ 5