Inlägg: 1601823
Sv: Lagbygget 2013/2014
tjugo8: Det är en jävla massa regler att hålla reda på; anställningsvillkor, övergångsregler, migrationregler, yada yada... Hade det bara varit den, hade det varit jävligt klantigt att missa.
Svarskommentarer
Sv: Lagbygget 2013/2014
Jajjen:
Hade kunnat köpt det om det var första el andra året på jobbet
Men har man jobbat i ca 10 år, värvat ett hundratal spelare o haft kollegor (konkurrenter) som gjort tusentals spelaraffärer får man inte missa just den regel som i detta fall var den avgörande för hela affären
+ 1