Inlägg: 1602020
Sv: Linköpings HC-Brynäs IF 5/12-13
bifhjärta: partisk? Du menar när man tycker att domarna alltid är emot oss, kommentatorerna håller på motståndarna, hela läkarkåren ger fan i att bota Brynässpelare och busdchauffören åker så att våra killar blir åksjuka innan bortamatcher ? :-)
+ 2
Svarskommentarer
Sv: Linköpings HC-Brynäs IF 5/12-13
Tommy: Typ så ja.. ;)
Älskar att Arto lyckas vara negativ trots att dom pratar om våra 5 raka segrar.. "det håller inte i längden" Idiot..