Inlägg: 1602052
Sv: Linköpings HC-Brynäs IF 5/12-13
Zappaholic: Forsvacka på väg? Skrev jag med ett frågetecken inte att vi hamnat i en formsvacka! Ska jag förklara mer?
Svarskommentarer
Sv: Linköpings HC-Brynäs IF 5/12-13
foppa78: Ja gärna. Ta gärna och förklara varför du tycker det kanske är en formsvacka på väg.
För att vi gör en dålig första period?
För att vi ligger under med 2-0?
Jag funderar också lite på meningen "Skrev jag med ett frågetecken inte att vi hamnat i en formsvacka!"
Du kan väl förklara den också när du ändå håller på.