Inlägg: 1602084
Sv: Linköpings HC-Brynäs IF 5/12-13
70 Rodrigues: Jag tycker det risas så in i helvete efter en dålig insats...men vinner vi fem raka så rosas det lite sisådär...
Svarskommentarer
Sv: Linköpings HC-Brynäs IF 5/12-13
Zappaholic: FEM raka är 15 poäng, jag räknar inte 1 o 2 poängare ;-) Sen är det ju faktiskt så att plussen på oss sk "dysterkvistar" lyser med sin frånvaro när vi hyllar laget, så det här med att vara selektiv går both way!!!
+ 1