Inlägg: 1602614
Sv: Brynäs IF - Frölunda HC 7/12-13
Lindström: Haha, var det där inlägget ens menat till mig? Blir ju mörkrädd ffs...
Svarskommentarer
Sv: Brynäs IF - Frölunda HC 7/12-13
Steenm: Var du som surra om kval.
Fö ser Bif ut som ett kvalgäng med det här lama spelet.
Har Nordan haft ett rätt idag?
Fö ser Bif ut som ett kvalgäng med det här lama spelet.
Har Nordan haft ett rätt idag?
Sv: Brynäs IF - Frölunda HC 7/12-13
Onödigt att ta ut målvakten i detta läge, och riskera ytterligare
försämrad målskillnad.