Inlägg: 1602618
Sv: Brynäs IF - Frölunda HC 7/12-13
Enaranger: Frågar du mig så är eventuell poäng viktigare än målskillnad.
Svarskommentarer
Sv: Brynäs IF - Frölunda HC 7/12-13
Steenm:
Som ledare får man ju ta i beaktande hur spelet sett ut innan.
Har vi spelat på ett sätt som indikerar att vi kan göra två mål,
på den lilla tid som är kvar. Om svaret är ja. Då kanske man kan
ta ut målvakten vid ett tvåmålsunderläge. Men nu var det rätt givet
att vi definitivt inte skulle göra två (när vi sumpande 5 mot 4 läget).
Det var också givet att vi skulle släppa in ett mål i öppen bur.
Som ledare får man ju ta i beaktande hur spelet sett ut innan.
Har vi spelat på ett sätt som indikerar att vi kan göra två mål,
på den lilla tid som är kvar. Om svaret är ja. Då kanske man kan
ta ut målvakten vid ett tvåmålsunderläge. Men nu var det rätt givet
att vi definitivt inte skulle göra två (när vi sumpande 5 mot 4 läget).
Det var också givet att vi skulle släppa in ett mål i öppen bur.
+ 1